Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Spada zaufanie do mediów w Polsce  |  Co-CEO w firmie Better  |  Grupa Eurozet z nową dyrektorką  |  Muzyczny talent show w Netflixie  |  Wywiady Piotra Jędrzejka w Meloradiu  |  "Yellowstone" z Costnerem i "Belfer" ze Stuhrem  |  Nowi autorzy dołączają do portalu Holistic News  |  Nagrody im. Samuela Lindego  |  Legia najbardziej medialnym klubem, Lewandowski piłkarzem  |  Sztuczna inteligencja nie budzi zaufania  |  Account director w VerdeAgency  |  Dentsu tworzy centra  |  Zarząd AMS  |  Apple i Meta będą karane za nieprzestrzeganie przepisów UE  |  Proces Evana Gershkovicha przed rosyjskim sądem za zamkniętymi drzwiami  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 37 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Temat: telewizja

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Maj 30, 2024

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Dobry wynik. Serial kostiumowy "Matylda" gromadził w TVP 1 wiosną 1,86 mln widzów

"Matylda" to serial o losach młodej buntowniczki, córki uczestnika powstania styczniowego (fot. Waldemar Kompała/TVP)

Średnio 1,86 mln widzów oglądało w TVP 1 serial kostiumowy "Matylda", nowość w wiosennej ramówce.

Serial oglądać można było w niedziele o 20.20, od 10 marca do 26 maja. Najwięcej widzów – 2,03 mln – zgromadził premierowy odcinek.

Czytaj też: Węgierska TV2 komentuje start w konkursie KRRiT. "Kanał PTV głównie dla kobiet"

TVP 1, emitując "Matyldę", zanotował średnio 14,41 proc. udziału w rynku w grupie ogólnej. Udział Jedynki w grupie komercyjnej 16-49 wynosił 6,34 proc., a w grupie komercyjnej 16-59 – 8,54 proc.

Przed rokiem – wiosną w TVP 1 w niedziele o 20.20 – oglądać można było serial historyczny "Polowanie na ćmy", który gromadził średnio 1,79 mln widzów.

"Matylda" to serial o losach młodej buntowniczki, córki uczestnika powstania styczniowego. W tytułowej roli występuje Maria Kowalska. Produkcja liczyła 13 odcinków.

Czytaj też: Średnio 521 tys. widzów talk-show "Kuba Wojewódzki" w TVN

(KOZ, 30.05.2024)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.